- Քանի՞ աշխատանք է կատարված և տեղադրված բլոգի Մաթեմատիկա առանց բանաձևերի/Մաթեմատիկա և երևակայություն բաժնում։
8 աշխատանք։ - Ո՞ր նախագծերին ես մասնակցել․ թվարկել անվանումներով։
կրթություն ստանալն իմ իրավունքն է։
իմ կազմած խնդիրները։
նվեր կրթահամալիրին իմ խնդրագիրքը։
Ֆլեշմոբեր։ - Տեղադրիր առարկայի շրջանակներում կատարածդ աշխատանքների/ նախագծերի հղւմները։
Ֆլեշմոբ 3-րդ մակարդակ
Ֆլեշմոբ երկրորդ մակարդակ
Ֆլեշմոբ առաջին մակարդակ
Ֆլեշմոբ
Նվեր կրթահամալիրին իմ խնդրագիրքը
Իմ կազմած խնդիրները
Կրթություն ստանալն իմ իրավունքն է - Ո՞ր նախագծերին չես մասնակցել, որո՞նք են բացթողումներդ։
Մասնակցել եմ բոլորին։Բողոք չունեմ։ - Ի՞նչ ժամկետում ես պատկերացնում և պատրաստվում կատարել բաց թողնված աշխատանքները, լրացնել բաց թողնված նախագծերը։
ես բոլորը կատարել եմ։ - Ի՞նչ մաթեմատիկական թեմայով ես ցանկանում տեսնել հաջորդ նախագիծը։
Տրամաբանական խնդիրներ։ - Ինչպիսի՞ն կլինի քո մասնակցությունը հաջորդ նախագծին։
Գերազանց - Ինչպե՞ս կգնահատես առարկայի շրջանակներում մինչ այժմ կատարածդ աշխատանքը
9
РУБРИКА:ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ ԵՒ ԵՐԵՒԱԿԱՅՈՒԹՅՈ
Ֆլեշմոբ 3-րդ մակարդակ
1. Երկու թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը հավասար է 18-ի: Կարո՞ղ է այդ թվերի ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը հավասար լինի 240-ի:
Ոչ հնարավոր չէ։
Որովհետև երկու թվերը բաժանվում են 18-ի այսինքն 18-ի բազմապատիկներ են։Այսինքն 240-ը չի կարող լինել նրանց ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը քանի որ 240-ը չի բաժանվում 18-ի։
2. Սեղանին դրված են մետաղադրամների 6 խումբ, ընդ որում՝ առաջին խմբում կա 1 մետաղադրամ, երկրորդում՝ 2, երրորդում՝ 3, չորրորդում՝ 4, հինգերորդում՝ 5, իսկ վեցերորդում՝ 6 մետաղադրամ: Թույլատրվում է յուրաքանչյուր քայլում խմբերից որևէ երկուսում ավելացնել մեկական մետաղադրամ: Հնարավո՞ր է, որ ինչ-որ քայլից հետո բոլոր խմբերում լինեն հավասար քանակությամբ մետաղադրամներ:
Ոչ հնարավոր չէ։
1 2 3 4 5 6 թվերը հավասարեցնելու համար մեզ պետք է ավելացնել (6-1)+(6-2)+(6-3)+(6-4)+(6-5) = 5+4+3+2+1 = 15 մետաղադրամ։ Եթե ամեն քայլին ավելացնենք 2 մետաղադրամ, ապա մեկ խմբի պատճառով կխախտվի հավասարությունը, քանի որ 15-ը 2-ի չի բաժանվում։ Եթե ցանկանանք բոլոր խմբերում ստանալ 7 մետաղադրամ, պետք է ավելացնենք 15+6 = 21 մետաղադրամ։ Կրկին, ստացված թիվը կենտ է, հետևաբար չի ստացվի։ Իմանալով, որ կենտ և զույգ թվերի գումարը միշտ կենտ թիվ է, ստացվում է, որ ոչ մի քայլով հնարավոր չէ բոլոր խմբերում հավասար մետաղադրամներ ստանալը։
3. 20սմ կողով խորանարդը ներկելու համար պահանջվեց 20 գրամ ներկ: Քանի՞ գրամ ներկ է անհրաժեշտ 40սմ կողով խորանարդը ներկելու համար:
Հաշվենք խորանարդի մակերեսը․
S (նիստ) = 20² = 400 սմ²
Խորանարդն ունի 6 նիստ, հետևաբար S (խորանարդ) = 400*6 = 2400 սմ²
Հաշվենք նաև երկրորդ խորանարդի մակերեսը․
S (խորանարդ) = 40² * 6 = 1600 * 6 = 9600 սմ²
Հարցը ձևակերպենք այլ կերպ․ եթե 2400 սմ² մակերեսով խորանարդը ներկելու համար ծախսվում է 20 գրամ ներկ, որքա՞ն ներկ կծախսվի 9600 սմ² մակերեսով խորանարդը ներկելու համար։
Այլ կերպ՝
2400 սմ² – 20գ
9600 սմ² – xգ
Կատարենք խաչաձև բազմապատկում․
2400*x = 9600*20
x = (9600*20):2400 = 192000:2400 = 80 գ
4. Արամն ու Բաբկենը միասին հավաքեցին 3 անգամ ավելի շատ սունկ, քան` Գեղամը, Բաբկենն ու Գեղամը միասին` 4 անգամ ավելի շատ, քան` Արամը: Բաբկե՞նն ավելի շատ սունկ հավաքեց, թե՞ Արամն ու Գեղամը միասին:
Բաբկենը
5. Վարդանը գումարեց ամսվա բոլոր հինգշաբթի օրերի ամսաթվերը և ստացավ 85: Ի՞նչ թիվ կստանար Վարդանը, եթե գումարեր այդ ամսվա բոլոր ուրբաթ օրերի ամսաթվերը:
Առաջին քայլով պետք է վերցնենք 1-7 թվերը, քանի որ դրանցից մեկով է սկսվում ամիսը և ամսվա 8-րդ օրը անկասկած արդեն երկրորդ շաբաթում է։
Փորձենք հասկանալ, թե որ ամսաթվերի գումարից կարելի է ստանալ 85՝ գումարելով 1-7 թվերին 7, քանի որ շաբաթն ունի 7 օր և հետևաբար երկրորդ հինգշաբթին լինելու է 7 օր անց։ Նաև պետք է հաշվի առնել այն, որ ամիսը կարող է ունենալ մինչև 31 օր։
1 + 8 + 15 + 22 + 29 = 75
2 + 9 + 16 + 23 + 30 = 80
3 + 10 + 17 + 24 + 31 = 85
Ստացվում է, որ ամիսը սկսվել է ամսի 3-ից և ունի 31 օր։ Ուրբաթ օրերը, հետևաբար, կսկսվեն ամսի 4-ից։
4 + 11 + 18 + 25 = 58
6. Ինչ-որ բնական թիվ 21-ի բաժանելիս քանորդում և մնացորդում ստացվում են հավասար թվեր: Այդ նույն թիվը 33-ի բաժանելիս քանորդում և մնացորդում նույնպես ստացվում են հավասար թվեր: Գտի՛ր այդ թիվը:
374
7. Ամանում դրված է տանձ և խնձոր: Երբ երեխաները կերան խնձորի 1/3 մասը, ամանում մնաց ամբողջ մրգի 3/4 մասը: Սկզբում ամանում եղած մրգերից ո՞րն էր շատ և քանի՞ անգամ:Мой ответ8. Հարթության վրա տրված են նույն շառավղով երեք շրջանագծեր։ Գտի՛ր AK +KC+KE աղեղների աստիճանային չափերի գումարը:
Տանձից չեն կերել, հետևաբար այն կարող ենք համարել մեկ մաս։ Խնձորից կերել են 1/3 մասը, հետևաբար ընդհանուր խնձորը կարող ենք համարել 3 մաս։ Ընդհանուրը՝ 4 մաս։
Այս դեպքում տանձի և խնձորի քանակների հարաբերությունը կլինի 1:3, իսկ երբ ուտեն խնձորի 1/3 մասը, ընդհանուր մրգից կմնա 3/4 մասը։ Ստացվում է, որ խնձորներն ավելի շատ էին, ինչը կարելի էր ենթադրել նաև այն փաստից, որ խնձորների ընդամենը 1/3 մասն ուտելով ընդհանուր մրգի քանակը 1/4-ով նվազեց՝ բավականին մեծ մասը։ Հասկանալու համար, թե քանի անգամ էին խնձորները շատ՝ 3:1 = 3 անգամ։
8. Հարթության վրա տրված են նույն շառավղով երեք շրջանագծեր։ Գտի՛ր AK +KC+KE աղեղների աստիճանային չափերի գումարը:
180°
9. Արամը ոտքով տնից գնում է դպրոց: Տնից դուրս գալուց 7 րոպե հետո նրան մնում է անցնելու ևս 640մ, իսկ 11 րոպե հետո՝ ևս 320մ: Որքա՞ն է տնից դպրոց եղած հեռավորությունը (ամբողջ ճանապարհին արագությունը հաստատուն է մնացել):
Եթե Արամը 7 րոպե հետո ունեցել է անցնելու 640 մ, 11 րոպե հետո՝ 320 մ, ուրեմն կարելի է գտնել, թե որքան ճանապարհ է անցել որոշակի ժամանակում․
11 – 7 = 640 – 320
4 = 320
Ստացվում է, որ 4 րոպեում Արամն անցնում է 320 մ։
Քանի որ գիտենք, որ Արամին մնացել է անցնելու ևս 320 մ, կարող ենք գտնել ճանապարհի երկարությունը անցած ճանապարհին գումարելով 320։
Իմանալով, որ դեռևս անցել է 11 րոպե, անցած ճանապարհը գտնելու համար՝
4 րոպե – 320 մ
11 րոպե – x մ
4x = 320*11
x = (320*11):4
x = 3520:4
x = 880
Ընդհանուր ճանապարհի երկարությունը՝
880 + 320 = 1200 մ
10. ABCD քառակուսու կողմը 10 է: BC կողմի վրա վերցված է M կետն այնպես, որ BM:MC=4:6, իսկ CD կողմի վրա վերցված է N կետն այնպես, որ CN:ND=8:2: Գտի՛ր AMN եռանկյան մակերեսը:
Գտնենք BM, MC, CN, ND կողմերի երկարությունը։
BC = CD = 10
4 + 6 = 10
10:10 = 1 մաս
BM = 1*4 = 4
MC = 1*6 = 6
2 + 8 = 10
10:10 = 1 մաս
CN = 1*8 = 8
ND = 1*2 = 2
AMN եռանկյան մակերեսը գտնելու համար պետք է քառակուսու մակերեսից հանել մանուշակագույն, կապույտ և կարմիր եռանկյունների մակերեսը։ Հաշվենք դրանք։
S (ABCD) = 10² = 100
S (եռանկյուն) = bh/2
Հաշվի առնելով, որ NAD և ABM եռանկյուններն ուղղանկյուն են, a կողմը և բարձրությունը համընկնում են․
a = h = 10
S (NAD) = (10*2):2 = 20:2 = 10
S (ABM) = (10*4):2 = 40:2 = 20
S (MNC) = ((10-4)*(10-2)):2 = (6*8):2 = 48:2 = 24
S (AMN) = 100-(10+20+24) = 100-54 = 46РУБРИКА:ՄԱՅՐԵՆԻ-6 ԴԱՍԱՐԱՆ
Գործնական աշխատանք
1. Տրված են խոսքի մասեր, առանձնացրու
· Գոյականներ՝
· Ածականներ՝
· Թվականներ՝
Միրգ, կտրիճ, ձերբակալել, կախարդանք, հիշաչար, տասնհինգ, խիզախ, անօթևան, դժգույն, վեց-վեց, երգիչ, մտահոգ, քայլել, մաքրել, հնազանդվել, նպատակ, մարզիկ, չորս, ամիս, իրադարձություն, վեհորեն, ծանոթություն, վազել, թերևս, բայց:
Գոյականներ-Միրգ, կախարդանք, անօթևան, երգիչ, նպատակ, մարզիկ, ամիս, թերևս, բայց:
ածականներ-կտրիճ, հիշաչար, խիզախ, դժգույն, մտահոգ, վեհորեն:
բայեր-ձերբակալել, քայլել, մաքրել, հնազանդվել, ծանոթություն:
Թվականներ-տասնհինգ, վեց-վեց, չորս։
2. Տրված բառերը դարձրո՛ւ ածականներ՝ կախարդել , հմայել, վախենալ, երազ, գրավել:
կախարդել-կախարդ
հմայել-հմայիչ
վախենալ-վախկոտ
երազ-երազկոտ
գրավել-գրավիչ
3.Բառերը միացրո՛ւ իրար և ստացի՛ր նախադասություն, նաև կետադրի՛ր:
✓Ինչպես, տեսնել, այսօր, հրաշալի, եղանակ:
Տես՝ այսօր ինչպիսի հրաշալի եղանակ է:
✓Ճանապարհ, մոտ, գեղեցիկ, ծաղիկներ, պատել, փոքրիկ, այգի:
Ճանապարհի մոտի փոքրիկ այգիում պատել են՝ գեղեցիկ ծաղիկները։
✓Փչել, մեղմ, հովիկ, ծաղիկներ, ժպտալ, դալար, խոտեր, ծփալ, և, դաշտ, խաղաղություն, տիրել:
Մեղմ հովիկը փչում է դալար խոտերին, և դաշտում խաղաղություն տիրող ծաղիկներին, ծփում է ծաղիկների ժպիտը:
4. Տեքստի բարդ նախադասություններից յուրաքանչյուրը պարզեցրո՛ւ` նրա մեջ եղած նախադասություններից մեկը հանելով (ուշադի՛ր եղիր, որ տեքստը պահպանվի):
Գոյություն ունեն հսկա որդեր, որոնց երկարությունը հասնում է մեկից երկու մետրի: Այդ հսկաներից մեկը` մեգասկոլիդեսը, որը մատի հաստություն ունի, ապրում է իր փորած ստորերկրյա շավիղներում: Նրա օրգանիզմն այնքան է հարմարվել ստորերկրյա կյանքին, որ հողից հանելիս իսկույն խեղճանում է:Քենիայի, Կամերունի, Կոնգոյի որոշ մարզերում մինչև օրս էլ պատմում են հաստ մաշկով, օձի գլխով ու ընձուղտի վզից երկար վզով կենդանիների մասին, որոնք բնակվում են անանցանելի ճահիճներում ու լճերում: Տեղի բնակիչները պատմում են նաև, որ ոչ ոք չի հանդգնում մտնել այդ հրեշների թագավորությունը: Սակայն երբեմն նրանք իրենք են հայտնվում մարդկանց բնակավայրերում, որի պատճառով գյուղր սարսափի մատնված` փախչում է:
Գոյություն ունեն հսկա որդեր: Նրանց երկարությունը հասնում է մեկից երկու մետրի:
Այդ հսկաներից մեկը` մեգասկոլիդեսը: Ով մատի հաստություն ունի, ապրում է իրփորած ստորերկրյա շավիղներում:
Քենիայի, Կամերունի, Կոնգոյի որոշ մարզերում մինչև օրս էլ պատմում են հաստ մաշկով, օձի գլխով ու ընձուղտի վզից երկար վզով կենդանիների մասին։Որոնք բնակվում են անանցանելի ճահիճներում ու լճերում:
Տեղի բնակիչները պատմում են: Նաև որ ոչ ոք չի հանդգնում մտնել այդ հրեշների թագավորությունը:
Սակայն երբեմն նրանք իրենք են հայտնվում մարդկանց բնակավայրերում: Այդ պատճառով գյուղը սարսափի մատնված` փախչում է:
5. Տեքստի թվականները բառերով գրի՛ր:
Մարդն իր կյանքի 70 տարվա ընթացքում միջին հաշվով 50 000 000 քայլ է անում: Քաղաքային տրանսպորտով երթևեկող մարդն օրական 2 000 քայլ է անում:
Մարդն իր կյանքի 70 տարիներից 13-ը ծախսում է խոսակցությունների, 6 տարի` ուտելու վրա: Այդ ընթացքում 100 տոննա ուտելիք է օգտագործում:
Կյանքի 1/3-ը քնած է անցկացնում:
Մարդն իր կյանքի յոթանասուն տարվա ընթացքում միջին հաշվով հիսուն միլիոն քայլ է անում: Քաղաքային տրանսպորտով երթևեկող մարդն օրական երկու հազար քայլ է անում:
Մարդն իր կյանքի յոթանասուն տարիներից տասներեքը-ը ծախսում է խոսակցությունների, Վեց տարի` ուտելու վրա: Այդ ընթացքում հարյուր տոննա ուտելիք է օգտագործում:
Կյանքի մեկ երրորդը քնած է անցկացնում: